»Modna industrija veliko prispeva k podnebnim in ekološkim izrednim razmeram, da ne omenjam njenega vpliva na nešteto delavcev in skupnosti, ki jih izkoriščajo po vsem svetu, da bi nekateri uživali v hitri modi, ki jo mnogi obravnavajo kot izdelke za enkratno uporabo.«
»Nismo vedeli, da obstajajo italijanski modni oblikovalci, ki niso beli. Pa smo jih našli in jih pripeljali na modne steze. Podpirali so nas dve leti. Nato pa so nas zapustili.«
»Nisem mogel zamuditi priložnosti, da lahko izdelam najdražjo vrečo za smeti na svetu – kdo ne mara modnega škandala?«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Slovenska modna industrija je za našo populacijo dobro razvita.«
»Stellin prispevek je bil vedno cenjen. Mi, Italijani, potrebujemo nekoga, da nam vzbuja vest. Kar se tiče WAMI-ja pa: nismo ljudje, ki bi se maščevali. Za nas je pomembno, da promoviramo nove znamke.«
»Naš cilj je bil predstaviti svet mode potrošnikom po vsem svetu, hkrati pa prikazati našo povezavo z močnim, premišljenim in izvirnim oblikovanjem. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da morata biti kakovost in ustvarjalnost dostopni vsem.«
»To je tudi zagotovilo za prihodnja sodelovanja in delovanja v modni industriji. Ob ponudbi službe za priznano blagovno znamko, bi ostala v Parizu.«
»Obstajajo znaki napredka, vendar je v glavnem postopen – ne vidimo velikih preskokov, ki jih resnično moramo videti v naslednjih osmih letih, da bi iz današnjega stanja prešli v industrijo, ki deluje na ravni, da ne bi uničil ambicije pariškega podnebnega sporazuma.«
»To je neverjetna priložnost in hvaležna sem Donatelli Versace ter počaščena, da me je povabila in sem lahko del nečesa tako posebnega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju